Potrebujete pomôcť alebo poradiť?

Sme tu pre vás.

kamenny obchod predajna DOXBOX petshop Bratislava Vrakuňa Podunajské Biskupice obchod pre psov
Zákaznícky servis

Email: ahoj@doxbox.sk
Tel: +421 905 363 070
Tel: +421 901 766 111

Predajňa

DOXBOX Concept Store
Kazanská 20
Podunajské Biskupice – Bratislava
Slovenská republika
Zobraziť na mape

Platba: kartou, v hotovosti

Otváracie hodiny:
Po-Pi: od 10:00 do 18:00
So: od 10:00 do 16:00
Ne: zatvorené ☹️

Odpovede na najčastejšie otázky zákazníkov DOXBOX

Ako môžem v DOXBOX platiť?

Eshop
Online nákup platobnou kartou, cez Paypal alebo si tovar môžete poslať nadobierku a zaplatiť tak pri prevzatí balíku od kuriéra. Zákazníci z Česka pri dobierke platia v českých korunách.

Predajňa v Bratislava
V našej predajni môžete platiť platobnou kartou alebo v hotovosti.

Aké dodacie možnosti poskytujete?

V DOXBOX si môžete nechať tovar poslať kuriérom DPD, zásielkovňou alebo si tovar vyzdvihnúť osobne na predajni na adrese Kazanská 20, 82106 Bratislava.

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Dodanie záleží od dostupnosti tovaru.

Tovar, ktorý je na našom eshope označený ako “Na sklade” odosielame okamžite. Dodanie trvá oficiálne 2-3 dní, ale najčastejšie sa produkt doručí už na nasledujúci deň po odoslaní.

Tovar, ktorý je na našom eshope označený ako “Naobjednávku” má dlhšiu dobu dodania, pretože musíme tovar najprv objednať od našich dodávateľov. Tovar na objednávku bude doručený do 7 pracovných dní od objednania. V iných prípadoch s vami doručenie prekonzultujeme osobne.

Ako môžeme sledovať svoju zásielku?

Hneď ako balík odovzdáme prepravnej spoločnosti, tak vám dopravná spoločnosť odošle email s inštrukciami na sledovanie zásielky.

DPD kuriér – Sledovanie zásielky

Zásielkovňa – Sledovanie zásielky

Ako si správne vybrať veľkosť produktov?

K väčšíne produktov, ktoré si to vyžadujú, sme pripravili aj veľkostnú tabuľku. Tú nájdete buď medzi obrázkami v galérii produktu, alebo priamo v popise produktu, ktorý sa nachádza nižšie na stránke detailu produktu.

Ak potrebujete poradiť, budeme radi, ak nám napíšete správu.

V prípade, že by vám veľkosť produktu po doručení nevyhovovala, radi vám tovar vymeníme za inú veľkosť. V takom prípade vás chceme iba poprosiť, aby ste z produktu neodstraňovali štítky a nepoužívali ho. Ďakujeme ❤️

Ako vrátim zakúpený tovar?

Ak vám zakúpený tovar nevyhovuje, kontaktuje nás a individuálne sa dohodneme na spôsobe vrátenia tovaru.

V takom prípade vás chceme iba poprosiť, aby ste z produktu neodstraňovali štítky a nepoužívali ho. Ďakujeme ❤️

Ako sa prihlásim do svojho účtu?

Do vášho DOXBOX účtu sa môžete prihlásiť kliknutím na ikonku siluety osoby (panáčika) v pravom hornom rohu webstránky, alebo môžete kliknúť na tento link. Pre úspešné prihlásenie musíte zadať svoju emailovú adresu a heslo, ktoré ste si pri registrácii zvolili. Ak ste sa pri nákupe neregistrovali, tak účet pravdepodobne vytvorený nemáte.

Zabudol som svoje heslo. Ako sa prihlásim?

V prípade, že sa do vášho DOXBOX účtu neviete prihlásiť, využite možnosť obnovenia zabudnutého hesla. Na stránke prihlásenia sa do nášho systému kliknite na možnosť “Stratili ste heslo?”. Po kliknutí sa vám otvorí možnosť vpísať svoje užívateľské meno alebo email. Ak v našom systéme existuje takýto účet, tak na jeho emailovú adresu automaticky pošleme inštrukcie na obnovenie hesla.

Firemné informácie

Fakturačná a korešpondenčná adresa

4 Laby s.r.o.
Vrakunská 39
821 06, Bratislava
Slovenská Republika

IČO: 52192181 IČ, DPH: SK2120959918

Bankové spojenie:

Číslo účtu:
5154762908 / 0900
IBAN: SK29 0900 0000 0051 5476 2908
BIC/SWIFT: GIBASKBX
V prípade platby vašej objednávky uveďte ako variabilný symbol (VS) vaše číslo objednávky.